Оповіщення Божої пімсти - Оправдання. ТОМ-1 - Релігія - Публікації - Сайт Юрія Йосифовича - експерементальний
Вітаю Вас, Гость
Головна » Статті » Релігія » Оправдання. ТОМ-1

Оповіщення Божої пімсти

Оповіщення Божої пімсти

(Езекиїла, глава 10)

Десята глава пророцтва Езекиїла є дальшим доказом того, що клас «вірного слуги» на землі є частиною Божої організації і стоїть зі своїм Воєначальником в тісному зв’язку. В той час, як останок вживається, щоб визначити тих, які повинні пронестися через вогняне горе Армагедону, Господь використовує його і для того, щоб оповістити знищуючу частину своєї програми. Пророцтво не можна розуміти так, начебто воно повчає, що останок спочатку мав би закінчити справу позначення для врятування і життя, перш ніж він виконає своє завдання у зв’язку зі справою знищення. Різні образи в книзі Одкриття слідують не одне за одним, а в тій самій послідовності, як вони наведені; і це саме правило діє і в пророцтві Езекиїла.

«І повернув я, коли ж на твердині понад херувимами щось наче сапфір-камінь, щось наче престіл було видно над ними». (10:1) Сапфір-камінь відображає символічно основу муру святого міста Єгови (Одкриття 21:19), а його каміння зображають символічно Його славу. Його слава буде відбиватися від Його організації, особливо від Його любого Сина, і Його організація сіятиме в силі Його святості. «Із Сиона завершеної краси засіяв Бог». (Псальма 50:2) В пророчому образі організація Єгови показана як всюдисуща, а над цією організацією возвишається престіл Єгови, а той, що сидить на престолі, могучий, всесильний управляє діяльністю своє організації. «І сказав він до вдягненого у льняну одежу: Увійди проміж колеса під херувимами, набери повні пригорщі жару з під простору між херувимами та й висип на місто. І ввійшов той перед очима в мене». – 10:2.

Другий вірш десятої глави цього пророцтва є дальшим доказом того, що ті, що одягнені в одежу справедливості і таким способом визнані, яких приведено до Божої організації є підкорені вищим властям, це значить тим властям, що керують і контролюють організацію Єгови. (Рим 13:1) «Чоловіку у льняному одязі» дано настанову увійти проміж колеса і наповнити свої руки жаром; і він слухається наказу. Виходячи з послідовного зображення речей у цьому видінні може здаватися, наче людина лише після закінчення праці свідчення пішла б, щоб принести жар; проте з цього не слідує, що справа свідчення у сповненні пророцтва була закінчена перш, ніж було взято вугільні жарини і розсіяно над містом. Іллю було помазано і уповноважено виконувати справу реституції (відновлення) і також справу знищення. Клас «вірного і розумного слуги» виконує зображену через Єлисея працю і тому має сповнятися та частина цього пророцтва, де говориться про знищення міста; але справа будівництва має пройти перед справою знищення. Праця по відбудові є більшою частиною зробленої «слугою» справи і вона робиться шляхом оголошення Божого імені і його наміру серед народів землі.

Десята глава Езекиїла зазначає також час, до якого ця справа повинна продовжатись. Пророцтва каже, що херувими стояли по правій стороні храму, коли чоловік той увійшов. Херувими є слуги Божої організації, яким доручена справа виконання його вироку. Слід звернути увагу, як це доказується обставиною, що херувима поставлено в саді Едемському, щоб там виконати судовий вирок над Адамом, що вони й зробили (1 Мойсея 3:24) Коли Люцифер був членом Божої організації, то він був осяйний херувим, це значить що йому дано владу над іншими і що він мав силу виконувати вирок смерті (Езекиїла 28:14; Жидів 2:14) Колеса, що зазначені у пророчій картині представляють складові частини його організації застосовані для Божої мети. Вогонь є символом виконання Божого вироку знищення. Вогонь знаходився між колесами і був охоронений херувимами. Вся пророча картина показує, що представлені в ній речі виконуються своєчасно, тому що Ісус Христос присутній у храмі Єгови, щоб направляти, а звідки випливає, в який час має бути зроблена справа виливання вогню чоловіком у льняному одязі. «Єгова у своєму святому храмі. На небесах престіл Єгови; Його очі дивляться, його повіки контролюють людських дітей. Єгова випробовує праведного; безбожника і того, що любить насильство, ненавидить душа його. Жаром посипле Він на безбожних; Вогонь, сірка, валящий вітер буде частино його чаші». (Псальма 11:4-6; Юда 14, 15; Малахія 3:1-3) Коли Господь буде присутні в храмі, щоб проводити суд, тоді буде слава Єгови над хамом. «Єгова відбудує Сион, і явиться у своїй славі». (Псальма 102:16) Видіння Езекиїла покаже Господа Ісуса Христа в храмі, щоб виконати суд в супроводі Його небесного війська, що складається з херувимів, серафимів і ангелів при виконанні Божих настанов, котрі представлені через живі, так і не живі знаряддя Його сильної організації; і вони символізуються колесами, херувимами і іншими живими створіннями.

Вище згадані тексти св..Письма є основою для висновку, що після 1918 року, котрий зазначає прихід Господа в храм, описане тут пророче видіння Езекиїла почало сповнятися і що до того часу пророцтво не могло бути зрозумілим.

Чоловіку у льняному одязі було наказано увійти між колеса від херувимами, що показує, що клас слуг на землі стоїть під керівництвом вищого урядовця Божої організації в послушенстві до Божих заповідей, і повинні діяти в єдності з живими і неживими частинами Божої організації. «І це сталося, коли він заповів чоловіку у льняному одязі: Набери жару з простору між херувимами, пішов той і став коло колеса. І простяг один херувим із між херувимів руку по той жар між херувимами, й узяв та й подав у пригорщу одягненому у льняну одежу. Той взяв і вийшов». (10:6,7) Це показує, що Бог приймає належні міри, щоб виконати весь суд свого вогненного гніву над сатанською організацією. Коли клас слуг помітить, що він щиро наділений діяти під керуючою рукою великого, для очей невидимого урядовця Божого, то буде виконувати назначену справу із захопленням і щирістю. Це поможе йому пізнати факт, що шлях слуги Господа контрольований і він тому не може збитися з дороги, коли він безумовно довіряє Господеві і не виступає на власний самолюбний шлях, але постійно радісно слухає Його. (Прип. Сол. 3:5,6) Єгова зміцнює кроки людини (Божого чоловіка, «вірного слуги»), і на своєму шляху він має вдоволення. – Псальма 37-23.

Фактичне спалення чи знищення вогнем робиться для людського ока невидимими довіреними особами Господа, тобто херувимами, серафимами і ангелами здається ясно, що херувими мають владу над вогнем або нищівними силами. Господь користується цими невидимими післанцями, щоб покласти в руки вірного класу слуг, що представлені чоловіком у льняній одежі, вогняне післаня зі свого слова або виповіджений суд, і це післання згідно розпорядження повинно бути застосоване. Прийняті резолюції головними зборами помазаного народу Божого, опубліковані ними брошури, журнали і книжки вміщають в собі Боже післання правди, котре виходить від Господа Єгови і передається Ним через Ісуса Христа і Його післанців. Це показує, як велична організація в точній гармонії спільно діє, і що від неї треба чекати. Після того, як Господь це знаряддя надбав і поклав у руки останку, було йому чи класу слуг приказано їх вживати.

Це пояснення пророцтва походить таким способом не від людини, але від самого Господа; і Господь велить своєчасно відбутися подіям, яко сповнення пророцтва. Це Його правда, а не людини; і коли люди за післанням правди пробують віддати честь і славу одній людині чи багатьом людям, то вони роблять себе дурнями. Господь велить мати машинне обладнання, друкарські преси і весь матеріал для підготовки палкого післання, яке треба висипати над «Християнським світом», і ця справа робиться класом «вірного слуги». Сатана пробує заставити людей вірити, наче б то «Товариство Вартової Башти, Біблії і брошур» було підприємством по продажу книг. Сатана сам здатний фальсифікувати такі брехні. Представленому чоловіком у льняному одязі класу слуг дано настанову виконувати справу оповіщення пімсти Єгови, і тільки ті, які послушні цьому приказу можуть залишатися у своїй відданості Богові. «Слуга» або клас слуг не обманюється і не бентежиться через наклепи ворогів, нібито вони працюють на підприємстві по продажу книг. Останок приносить людям післання правди у друкованій формі; це робиться під керівництвом Господа і являється найбільшим привілеєм який коли-небудь давався послідовникам Христа на землі. Останок щасливий мати право виконувати цю роботу і він співає Єгові постійно дифірамби.

Отже, легко можна побачити, що останок, представлений справою Езекиїла мусить виповнити подвійну справу, а саме як і слідує: Свідки Єгови ходять від дому до дому і приносять людям післання правди в духовній формі у вигляді книжок і журналів. Спочатку сповіщають вони людям післання усно, при чому вони своїм свідченням не обвинувачують безбожних, але говорять про Божу доброту, і тим, хто хоче слухати, подають надію, а сумуючим втіху. Це являється дорученням останку. Але одночасно мусить він сповістити людям про суд палкого гніву Божого, який незадовго нагряне і повністю знищить беззаконних. Це є подальша частина доручено справи останку і ця справа мусить бути зроблена і робиться також тепер. Слуга сповіщає при цьому не свою власну пімсту, а Божу; і це є тим, що Він мусить зробити. – Ісаія 61:1,2.

Єгова, який приказав останку робити цю справу, достарчає йому засоби і вказує шлях для виконання його заповідей. Тому йде останок (чоловік у льняному одязі), як показано у пророчій картині, внизу між круговоротом коліс, це означає в Божій організації яка порівнюється з колесами в середині якого ніби ще колеса. Там одержує він палке післання правди через Чиновника Божого, до чого він приходить і нею користується. Цей « вогонь» не постачається людьми. Довірена особа Господа достає його і кладе його в руки Божого народу на землі; і це є тим, що Езекиїл бачив і слідуючим способом описує: « Ось простягнув херувим свою руку … до вогню … і дав його в руки тому, що був у льняному одязі». Зверніть увагу, що чоловік у льняному одязі взяв його і не відмовляв його прийняти і вживати. Він вийшов і застосував його. Це показує, що всі члени класу слуги в слухняності по відношенню до Божих заповідей повинні прийняти активну участь у цій справі. «Слуга» або останок почав виконувати цю особливу справу особливо з 1922 року, в той час як він з післанням правди ходив від дому до дому. Інша частина останку займається виготовленням і публікацією книжок і інших видань, що вміщають в собі палке післання правди і в цей спосіб діють всі разом як одне тіло. Тим, які в цьому були вірні відкриває Господь тепер значіння сповняючихся пророцтв, і це робить він в захопленні, щоб вони були сильні надією і могли знати, що вони йдуть по правильному шляху. Це означає безпосередня ціль, чому Єгова тепер дає розуміння пророцтв своєму народу. (Римл. 15:4) Підкріплений надією останок віддає славу Богові, а не людині і впевнено крокує до перемоги. – Римл. 4:20,21.

Написано, що після страшної різні в Єрусалимі, було підпалено місто і повністю зруйновано. (2 Цар. 25:9) Езекиїл бачив у видінні, як чоловік брав жар і розсівав його по місту, що фактично збулось під час знищення міста в 606 році до Хр. Більш повне сповнення цього пророцтва буде цілковите знищення міста, то значить представленого Єрусалимом «Християнського світу». Останок приймає тепер участь у знищенню, в той час, як палке післання справедливого гніву Божого сповіщає властителям і народові і воно дає зрозуміти, що Господь неминуче залишить «Християнський світ» і перетворить його в купи попелу. В той час, як вірні свідки йдуть і виконують приказану їм справу і восхваляють у піснях Єгову сповіщають людям про свої поступування в заносять одночасно в співзвучності з Божим Словом слідуючу молитву: «Не дай, Єгово напасникові оскому зігнати, не пособи задумам його. Не дай вознестись їм. Нехай посиплеться горюче угля. Нехай Бог кине їх у вогонь, у вир, щоб не спаслися. Чоловіку злорічивому, щоб не було житла його на землі». – Псальма 140:8, 10, 11.

З цим узгоджуються слідуючі написані слова заспівувача народу Божого: «В моїй тісноті гукнув я до Єгови, і я благав мого Бога: Він чув із свого храму мій голос і моє благання дійшло до його вуха. Заколихалась і задрижала земля, тремтіли підвалини гір і хитались, бо запалав Він гнівом. Бухнув дим і із ні здер його і вогонь пожираючий посипався з уст Його, вугілля паляще бурхало з Нього. Нахилив небеса, і спустився на землю і стала чорна хмара під ногами Його. І возвівши на херувима, прилетів і вознісся на крилах вітряних. Темряву зробив своїм покровом. Наметом кругом себе – темряву вод, густі воздушні хмари. При сяєві блискавок Його пересунулась перед Ним густа Його хмара і посипались град і вугілля вогнисте. І загремів Єгова на небесах і Всевишній підняв свій голос – град і вугілля паляще». – Псальма 18:6-13.

Бог велить тепер своєму помазаному народові подивитися на прекрасну гармонію між пророцтвами і молитвою свого помазаника; Він робить це для запалу своїх свідків, в той час, коли вони йдуть від дверей до дверей і розносять своє післання тим, які мають вуха до слухання. Вони ходять болючими ногами і втомленим тілом, проте з наповненим радістю серцем, бо вони знають, що вони справедливо роблять, роблячи те, що Єгова приказав; вони ясно розуміють повністю події, бо Господь це об’явив.

Видіння Езекиїла чоловіка у льняному одязі і його творіння справи представляє, що сатанська організація має бути знищена в Армагедоні не насильницькими робітниками, соціалістами чи анархістами, а організацією Єгови. Це буде справедливий суд Божий приведений у виконання законно тут назначеними слугами; і Він велить останку взяти в цьому участь шляхом оголошення вироку перед введенням його в дію. Чоловік у льняному одязі, якого бачив у видінні Езекиїл, не зруйнував Єрусалим, але Господь застосував тут інші сили. Так само передбачений цим видінням останок не знищує «Християнський світ», але його діяльність, оголошення післання Божої пімсти людям, є певною і вірною ознакою наступаючого знищення сатанської організації виконавцем вироку Єгови; і це буде оправданням імені Єгови. Під час підготовки до битви великого дня Бога Вседержителя, користується Єгова рукою або силою людського творіння, які створюють «Клас слуги» на землі. На випадок, якщо він її не використає; але Бог бажає – так як іншим способом, також і таким способом доказати, що Він бажає мати людей на землі, які своєю ласкою протистоять спокусам і нападам Сатани і можуть залишитися стійко вірними Богові і перебувати у своїй відданості Йому. Це предсказана появою зображення людської руки під крилами херувимів. «Було ж херувимів видко подобину рук людських під крилами». (10:8) Видіння показує тут, що всі херувими були однаковими постаті, «а що відноситься до зображення їх облич, так були це обличчя, які я бачив на річці Ховар, і їх вигляд і їх самих. Вони йшли кожний прямо перед собою вперед». (10:9-22) Видіння показує, що всі частини Божої організації діють разом безперешкодно і в точній гармонії. Зображення людської руки під крилами херувимів свідчить фактично, що Бог користується рукою людського сотворіння, щоб розсівати жар свого палкого гніву, про який Він повідомить.

Де завжди клас слуг Єгови виконує свою справу, там називається Він сам – не зважаючи на місце і відношення – роботу, яка повинна виконуватися. Це означає, що всі, які Єгову люблять є в цілковитій повній єдності і гармонії, які постійно підносять ім’я Бога і разом діють для Його прославлення. Ця частина пророцтва є суворою доганою для тої групи християн, які пояснюють, що вони являються послідовниками Господа Ісуса Христа і претендентами на Царство, при чому живуть у постійній ворожнечі і сварці. Господь радить тим, які справді будуть жити, що вони повинні робити, коли серед них є ті, що протирічить. Не можна відплатити тим же. Але вірні мусять приходити і мусять продовжувати роботу, яку їм Господь назначив (Рим. 16 :17, 18) Гармонійна взаємодія Божої організації для виконання Його волі є одним із сильних доказів того, що ті, що брали в ній участь є помазаним Його народом, насолодою якого проповідувати хвалу і величність Його імені.

Категорія: Оправдання. ТОМ-1 | Додав: ARAMIC (13.12.2011)
Переглядів: 386 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: