Пророцтво - Оправдання. ТОМ-1 - Релігія - Публікації - Сайт Юрія Йосифовича - експерементальний
Вітаю Вас, Гость
Головна » Статті » Релігія » Оправдання. ТОМ-1

Пророцтво

Пророцтво

Як ми можемо знати, чи ми правильно розуміємо пророцтво? Ми мусимо спочатку зразу зрозуміти, що жодне пророцтво Святого Письма не є власним «виповідженням». (2 Петра 1:20) Коли хтось дає пророцтву своє толкування, то є тільки його власна думка про це і вона не має вартості, бо Боже Слово нікого не уповноважує таку думку передавати.

Було багато зроблено спроб толкування пророцтва, але вони не виражали правильну ціль, бо при цьому не були враховані покладені Господом правила. То, що жодне пророцтво не являється власним чи приватним толкуванням, так з цього слідує, що Господь Бог сам пояснює пророцтво і в той час Він велить вступати подіям, котрі сповняються через речі, які Він велів пророкувати. Тому неможливо розуміти пророцтво, коли ще не наступили події, які являються щонайменше частковим сповненням пророцтва. Пророцтво не може бути зрозумілим, поки не настав Богом встановлений час їх розуміння, і тоді буде воно зрозуміло Божим народом, що має дух. – 1 Коринтян 2:10. Для підтвердження чи пророцтво (а також пророк, який його говорить ) ложне чи правдиве, Єгова встановив слідуючі правила пророк мусить говорити від імені Єгови, це значить бути уповноваженим від Єгови, промовляти; слова пророка повинні бути спрямовані на те, щоб слухача направляти до Бога Єгови і прославляти Боже Ім’я; і пророцтво повинно в цей час сповнитись. (5 Мойсея 18:21, 22; 13:1 – 5; Єремія 28:13 –17) Сповнення пророцтва мусить тому неминуче узгоджуватися з цими правилами, і події мусять відповідати так точно пророцтву, як вони написані; це мусить бути зроблене для того, щоб оправдати ім’я Єгови і прославляти і вознести Його ім’я понад будь-яке створіння. Коли толкування спрямоване на це, щоб восхваляти і возносити ім’я людини, то воно є не правильне, бо є і протиріччі Слову Божому. (Йов 32:21,22; Луки 16:15). У виконанні своєї цілі Бог послуговується своїми представниками, котрі поставлені у правильному порядку, але вся хвала належить Єгові, а не Його знаряддю. Крім Ісуса Христа, в зв’язку з вибором і помазанням членів організації Божої жодна окрема особа не була предсказана. З цього випливає, що при сповненні Божого пророцтва жодний індивідуум серед Божого народу не може виділятися чи бути виділеним. Це протирічило би Святому Письму, коли б ми хотіли взяти будь-яку окрему особу і сказати, що вона сповнить пророцтво. Це було б так безрозсудно, якби око хотіло руці сказати: «Я важливіше, ніж інші, а ти ніщо» - 1 Коринтян 12:12 – 22.

Обраний слуга Єгови є Його Христос і Бог послуговується «слугою» як власністю. Члени цього Товариства звертаються звідти від          Його імені спільно, а не індивідуально. Єгова Бог є Майстром, а «слугу» вживає як знаряддя для виконання своєї волі; але вся честь за це належить великому Майстрові. Єгова є Майстер, який говорить до свого обраного слуги: «Давно обіцяне вже давно сповнилось, а що буде, Я повідомляю; поки воно станеться, Я повідомлю вам» (Ісаія 42:9). Якщо пророцтво частково сповнилось, чи знаходиться в процесі сповнення, тоді дозволяє Єгова своєму помазаному народові зрозуміти їх значення; а ці знов мусять зі своєї сторони іншим пояснити це значення, які мають вухо до слухання. Деякі пророцтва вже сповнились, а інші є в процесі сповнення згідно встановлених правил, по яких сповнюється пророцтво, сповіщає Бог через свою ласку і свого духа своєму обраному слузі дещо, що повинно скоро сповнитись і так велить Він йому «нове» почути, «поки воно появиться».

Пророцтво було написане давно для особливої потреби помазаного народу Божого на тепер. (Римлян 15:4). З цього випливає, що вони сповняються і деяким з цих помазаних мусять бути сповіщені в той час, коли вони ще на землі; бо в противному разі визначена ціль пророцтва зробилась би мізерною. Помазанці, після свого перетворення в тотожність прославленого Ісуса Христа і після свого прийняття в Його славу не будуть потребувати потіхи і надії. Потіха і заохочення потрібні їм, коли вони на землі, особливо призначені для останка, який в «останні дні» знаходиться ще на землі. Тому, що ціль сповнення пророцтва є оправданням імені Єгови, і до такого сповнення Він мусить залучити також народ, який взятий для Його імені зі світу і мусить також відділити клас тих, які не підкоряються Богові і Його намірам.

Події, котрі відбулися і стали відомими, ми називаємо видимими фізичними фактами. Коли такі події настають, які відносяться до Божого народу, і їх від ворога Божого розділяють тим, що ці події служать цьому, щоб прославляти і оправдати ім’я Бога, і коли вони відповідають пересказаним в пророцтві речам, тоді ми можемо знати, що ми маємо Боже пояснення пророцтва і тим чином правильне його значення. З цієї причини не може пророцтво бути зрозумілим перед богом встановленим часом, і аж поки воно сповниться чи не буде в процесі сповнення. Те пророцтво яке вже сповнилось чи те, яке сповняється, дає проте помазаному Богом народові можливість зрозуміти значення інших, тим самим більш гармонійних предсказань, які предсказують що повинно статися в найближчий час.

В іншому місці поміщений письмовий доказ, що Господь Ісус весною 1918 року прийшов у свій храм. Вступні глави пророцтва Езекиїла розглядають справу яку Божа організація здійснила з того часу, і підтверджують її. Це пророцтво бачене у світлі ранішніх подій узгоджується одне з другим і є найбільшим інтересом помазаників Божих. Це показує чому пророцтво Езикеїла не могло бути зрозуміле до 1918 року. В цей час був відкритий небесний храм і тоді Божий вірний народ мав право мати можливість ознайомитися з небесними речами і бачити їх в світлі подій, що відбувалися на землі перед їх очима. Після того, як Господь уживав свій народ без його волі у зв’язку із сповненням пророцтва, дав йому Він тепер розуміння цього. Дивитися і глядіти назад, як вірні Богом використовувались і через те сповнили пророцтво, є велике заохочення і радість для них і Він велить засіяти ясно їх надію на більші справи, які вони продовжують.

Здається, що не потрібно повністю передавати текст пророцтва Езекиїла, бо майже кожний має Біблію, де повний текст пророцтва можна знайти. Дослідник Святого Письма повинен старанно прочитати пророцтво Езекиїла і Біблії. В цій книжці даються тільки глави Біблійних текстів, і ці глави з поясненням що до них відносяться повинні старанно вчитись.

Категорія: Оправдання. ТОМ-1 | Додав: ARAMIC (13.12.2011)
Переглядів: 884 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: