Сторож - Оправдання. ТОМ-1 - Релігія - Публікації - Сайт Юрія Йосифовича - експерементальний
Вітаю Вас, Гость
Головна » Статті » Релігія » Оправдання. ТОМ-1

Сторож

Сторож

Це вимагало дещо часу після 1919 року, поки «слуга» ясно зрозумів значення праці представленої через Єрисея. Спочатку здавалось, начебто, праця мала продовжуватися цим самим способом, як вона продовжувалася до цього часу, і що повинні бути зроблені зусилля привести до правди так багато, як можливо і підготовити їх для Царства; але на протязі часу клас слуг пізнав, що це головна ціль праці представленої через Єлисея. Езекиїл був прототипом на річці Хевар в Тель-Авіві, що показувало що настав Божий час почати нову еру у своїй польовій службі. «Тель-Авів» означає «порослий зеленню пагорб» або «Гірка-Авів». Авів або Нісан був першим місяцем Жидівського року і припадав на весну, де земля одягалась свіжою зеленню. Так «зеленню порослий пагорб» означав період часу, коли прийшла весна Царства. Багато тих, які вступили в угоду, щоб виконувати волю Божу і як його сини були виведені, попали в полон. Божий народ мусить мати тепер сторожа; і це є показано образно Езекиїлом, до котрого Господь говорить словами: «А по семи днях надійшло до мене слово Господнє; Сину чоловічий! Я поставив тебе сторожем дому Ізраїлевого, й ти будеш дослуховуватися до сліз із уст моїх і врозумляти їх від мене». – 3:16,17.

«Сторож» являє собою не одиноку людину, але многих і представляє «вірного і розумного слугу» створюючи певну силу помазаників на землі. Деякі висловлювали думку, що «сторож» мав би бути одинокою особою, але така думка цілком невірна і протирічить св. Письму. «Сторож» складається із класу помазаників і кожен з його членів дає осторогу іншому члену і пильнує інтереси Царства, які тепер разом передані в руки класу слуг. Ісаія писав про цього «сторожа»: «Загомонить голос сторожів твоїх – піднімуть голос, і всі разом радісно воскликнуть; бо своїми побачать очима, що Господь у Сион вертає». Всі вірні сторожі, що визнають принадлежність до Божого народу мусять давати осторогу. Тому вони говорять один одному: «Зацарював Бог твій!» - Ісаія 52:7,8.

Господь поклав велику відповідальність на свій вірний клас слуг, як сторожів. Він зобов’язав їх давати осторогу тим, які стали на шлях беззаконності. Безбожниками являються не ті, які ніколи не знали правди, але ті, які колись до деякого ступеня мали розуміння про Божі наміри, але потім відвернулися і допомагали виконувати ворогові його роботу. То, що Єгова заповів пророкові Езекиїлу, то саме він заповідає своєму класу слуг, образно представлених через Езекиїла сторожем і каже: «Коли Я перекажу тобою безбожникові: Ти згинеш, а ти станеш врозумляти його й говорити, остерігаючи безбожника від ледачої стежки, щоб йому жити, то беззаконник той умре в своїх проступках, Я ж доправлятись буду крові його з рук твоїх. Якщо ж ти остерігав безбожника, а він не навернувся від безбожності своєї й не покинув беззаконної дороги своєї, так він умре в проступку своєму, а ти врятував душу твою». (3:18-20). Клас сторожів не міг би виконати покладений на нього обов’язок, коли б він не дав остороги тим, які колись були зв’язані з світом. (Див Вартова Башта від 1928р., стор. 228, 355, 377; 1929 р., стор 195, 211).

Ні «Вартова Башта», ні будь-який член не мають права виносити особистий вирок над світом; але їх обов’язком являється уважно оголосити йому Божий написаний суд, і це повинно було стати осторогою. Також їх обов’язком являється уважно оголосити Богом визначений суд лукавому слузі, а саме дати йому осторогу. Далі, обов’язком класу слуг є вживати інші Богом дані заходи, щоб застерегти весь «Християнський світ» і спрямувати їх увагу на виданий Господом вирок. Це зазначено слідуючими словами Господа до Езекиїла: «Коли ж ти остерігатимеш праведника, щоб праведник не согрішив, та й він не согрішить, то він житиме за те, що дав себе врозумити, й т спас душу твою». (3:21) В гармонії з даними пророку повеліннями, звучить Божий вирок: «Хто поступав несправедливо, хай ще поступає несправедливо, хто зобіжає, нехай ще зобіжає, і хто поганий, нехай ще опоганюється; і хто праведний, нехай ще оправдується, і хто святий, нехай ще освячується». – Одкриття 22:11.

Члени класу храму, які доручають післання Господа, мусять бути чистими, а тому вони повинні відділятися від всіх, які не знаходяться в гармонії і єдності з Божою організацією. (« Коринтян 6:15-17). Згідно цього чіткого пояснення св.. Письма заповів Господь пророку Езекиїлу відсторонитися від усього нечистого і піти в долину, щоб Господь міг там з ним говорити. І була там на мені рука Господня, і він сказав мені: Устань, іди в долину, а там буду говорити з тобою. І рушив я та й пішов у долину, і ось, стояла там велич Господня, – така велич, яку бачив я на річці Хеварі, і я впав на лице своє». (3:22,23) Клас «вірного слуги» повинен бути відділений від «Християнського світу», від «лукавого слуги», від класу «в’язнів» і фактично усіх, які не є в повній єдності з Божою організацією.

«Вірний слуга» мусить стояти як мішень перед ворогом і бути свідком для Господа і свідчити свою вірність. Ці вірні збираються до Господа в стані відокремленості себе від світла і там появляється їм велич Єгови. Факти показують, що Господь з 1922 року свідчив правду своєму класу слуг, накрив їх стіл по достатком духовної поживи, осінив їх дух, як ніколи до того часу. З того часу вони получили розуміння видіння відносно Божої організації, бо дух Господа перебував на них, як і над Езекиїлом.

«І дух зійшов на мене і поставив мене на ноги. І він говорив зі мною і сказав мені: Іди і закрийся в домі твоїм». (3:24) «Будинок», згаданий в цьому тексті св. Письма є Божим місцем безпеки, яке приготовлене для класу його «вірних слуг». Як свідчить цей образ, це «закрите місце Всевишнього», де слуга захищений від нападу ворога. Єгова вказує через свого пророка Ісаію на цей сам дім і каже: «Іди ж, народе мій, ввійди в свої хатини; зачини за собою двері, сховайся на часинку, докіль гнів перейде; Ось бо Господь вийде з пробутку свого покарати земноводних за їх беззаконство; й земля видасть із себе кров, що повисала; не таїтиме вже своїх убитих». (Ісаія 26:20,21).

Відокремлений від ворога і під рукою Єгови стоячи, «вірний слуга» знаходиться і безпечному місці; але слуга на усьому місці безпеки повинен бути не пасивний. Він бачить діяльність ворога, замір якого є вбити слугу; але цей знає, що він в безпеці, бо його Господь в цьому запевнив, і він з поривом іде до праці, яку йому Господь доручив, і поклав в його руки. (Псальма 91:1-11) «Він бо заховає мене в своїй домівці в день недолі, він захистить (сховає) мене в заулку намета свого, він підійме мене на скелю!» (Псальма 27:5) Від початку польового походу в 1922 році і до сьогоднішнього дня, Божий клас слуг йшов непохитно вперед, причому ворог намагався побороти і знищити Божого слугу. Бойова діяльність ворога проте не непокоїла слугу. Єгова є силою і співом класу слуг і сила їх спасіння; в послушенстві до Божих повелінь слуга продовжує співати хвалу Всевишньому – проголошує Божі чудеса і Його ласкаві заходи для людських дітей. Коли вперті, це значить так звані християни «Християнського світу», клас «лукавого слуги» і «чоловік гріха» кляса могли робити що вони хотіли би, то вони привели б справу вірного слуги Божого до застою (бездіяльності) і всіх, як говорять правду про організацію Сатани, змусили би повністю замовчати. Про те, що Бог каже пророкові Езекиїлу, це говорить Віт тепер до представленого через Езекиїла вірного слуги:

«І ось, ти сину чоловічий, на тебе наложать поворози, і зв’яжуть тебе ними і ти не будеш ні виходити ні входити. І приліплюють язика тобі до гортані, і заніміє і не будеш їм дорікати (буквально: не будеш їм навчаючим чоловіком; виноска Ельберфельдського перекладу), бо вони дім ворохобний. А як Я схочу говорити з тобою. Тоді відчиню уста тобі і будеш говорити до них: Так говорить Господь Єгова! Хто схоче слухати, - слухай, а хто не схоче слухати, нехай не слухає; бо ж вони дім непокірливий». – 3:25-27.

Слуга не повинен оповіщати своє власне післання. Єгова зробив свого вірного сторожем, і він повинен говорити тільки те, що Господь Бог йому велить сказати, отож слуга підтверджує кожну частину свого післання одним: «Так говорить Господь Єгова». Справа слуги полягає не в тому, щоб привертати на шлях правди інших, і їх спонукати приєднатися до організації Божої, але воно полягає у видачі свідоцтва правди. Слухачі можуть це післання або прийняти або відкинути і тим самим будуть нести самі відповідальність. «Хто має вухо – слухай, що дух каже…» (Одкриття 3:22). Єгова проводить свого слугу в дію і застосовує його для своєї цілі, під час того, як він крокує дорогою до оправдання свого імені. Нападження непокірного дому «Християнського світу» або «лукавого слуги», ні в якому випадку не зможуть помішати, щоб правда згідно волі Божої голосилась.

Категорія: Оправдання. ТОМ-1 | Додав: ARAMIC (13.12.2011)
Переглядів: 637 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: